مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-24سياسي

امام جمعه مهریز: تبیین دفاع مقدس تضمین کننده توسعه کشور است


امام جمعه مهریز با بیان این که والدین باید با متولیان در بازگشایی مدارس همکاری کنند، گفت: اگر ابعاد و هدف والای دفاع مقدس نادیده گرفته شود آینده کشور ایران مورد تهدید قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهریز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامی و یاد هفته دفاع مقدس و امام شهدا  اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که باید به عنوان یک فرهنگ در کشور پابرجا بماند.

وی افزود: یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید مسائل جنگ را برای نسل جدید بیان کنند که فلسفه وجودی جبهه و شهادت تحریف نشود.

امام جمعه مهریز با اشاره به اهمیت تبیین ابعاد دفاع مقدس برای نسل جوان گفت: تعاون، انسجام، همکاری و خواندن نماز شب از سوی رزمندگان مهم ترین  ابعاد جنگ و دفاع مقدس است که باید برای افراد تبعین شود.

  وی در ادامه با بیان این که  اگر ابعاد و هدف والای دفاع مقدس نادیده گرفته شود آینده کشور ایران مورد تهدید قرار می گیرد، گفت: منطق مقاومت در هشت سال دفاع مقدس مبنی برحکمت و عقلانیت است که اگر این مسئله برجامعه حاکم شود قطعاً پیروز خواهیم شد.

محی الدینی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اذعان کرد: طی دوسال گذشته که دانش آموزان نتوانستند در مدارس حضور داشته باشند باعث ایجاد صدمات و لطمه های سنگینی به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهریز: تبیین دفاع مقدس تضمین کننده توسعه کشور است

امام جمعه مهریز: تبیین دفاع مقدس تضمین کننده توسعه کشور است