مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-24بين الملل

اردوغان: شروع خوبی با بایدن نداشتیم/ آمریکا بداند برگشت به گذشته غیرممکن است


اردوغان همچنین گفت، پیش از روی کار آمدن بایدن از واشنگتن ناراضی بود به ویژه بابت حذف آنکارا از پروژه جنگنده های اف-35 پس از آنکه دولت ترکیه قرارداد خرید چند میلیارد دلاری سامانه های دفاعی موشکی روسیه موسوم به اس-400 را امضا کرد.

- اردوغان همچنین گفت، پیش از روی کار آمدن بایدن از واشنگتن ناراضی بود به ویژه بابت حذف آنکارا از پروژه جنگنده های اف-35 پس از آنکه دولت ترکیه قرارداد خرید چند میلیارد دلاری سامانه های دفاعی موشکی روسیه موسوم به اس-400 را امضا کرد.

رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه گفت که احساس می کند روابط با جو بایدن، همتای آمریکایی اش، از زمان ورود وی به کاخ سفید شروع خوبی نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه تایمز آو اسراییل، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با اشاره به روابط کشورش با آمریکا گفت: امیدوارم که به عنوان دو کشور عضو ناتو بتوانیم همانند دوست با یکدیگر رفتار کنیم نه به صورت خصمانه.

اما اوضاع کنونی نشان دهنده روابط خوب بین دو کشور نیست.

وی همچنین گفت که با دولت های قبلی آمریکا یعنی جورج بوش پسر، باراک اوباما و دونالد ترامپ روابط خوبی داشته، اما نمی تواند بگوید که از آغاز روی کار آمدن جو بایدن به عنوان رییس جمهوری آمریکا روابط به خوبی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: شروع خوبی با بایدن نداشتیم/ آمریکا بداند برگشت به گذشته غیرممکن است

اردوغان: شروع خوبی با بایدن نداشتیم/ آمریکا بداند برگشت به گذشته غیرممکن است