مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:002021-09-24سياسي

لزوم تسریع در بررسی پرونده های کلان فساد در سیستان و بلوچستان


سیستان وبلوچستان در برخی موارد با پرونده های فساد کلان روبروست که برخی مسئولان هم بر آن اعتراف می کنند اما رسیدگی سریع و مناسب صورت نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس گفت: در روایات به زیارت امام حسین (ع) به عنوان نماد دین و مذهب تاکید شده و در فقه نیز اینگونه بیان شده که اگر زمانی خانه خدا که نماد دین است زائر نداشت حاکم اسلامی باید عده ای را با استفاده از بیت المال به خانه خدا روانه کند که در خصوص حرم امام حسین (ع) نیز به همین شکل است و باید به همین گونه عمل شود.

امام جمعه زاهدان افزود: در میان زیارت های امام حسین (ع) زیارت اربعین ویژگی خاصی دارد و امام حسن عسکری (ع) در حدیثی به پنج نشانه برای مؤمن اشاره کرده اند که یکی از این نشانه ها زیارت اربعین است.

آیت الله محامی ضمن قرائت و تفسیر فرازهایی از زیارت اربعین امام حسین (ع) به بیان چند نکته پرداخت و بیان داشت: سلام های آغازین در زیارت اربعین نشان از جایگاه والای امام حسین (ع)، خلوص و برگزیدگی ایشان توسط خداوند متعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در بررسی پرونده های کلان فساد در سیستان و بلوچستان

لزوم تسریع در بررسی پرونده های کلان فساد در سیستان و بلوچستان