مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-24سياسي

حرکت دولت در واکسیناسیون علیه کرونا انقلابی بود


حرکت دولت در واکسینه شدن مردم در سنین مختلف برای مبارزه با ویروس کرونا یک حرکت انقلابی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان یکی از بزرگترین پیام های داشت که یکی از آنها بیمه شدن انقلاب بود، بیان داشت: جبهه نبرد هشت ساله برای ملت ایران و آیندگان بزرگترین کلاس درس است و کتاب های اخلاق در جبهه و جنگ توان و ظرفیت اینکه نسل امروز و آینده را از اخلاق دینی و اسلامی سیراب کند دارد.

رهاوردهای دفاع مقدس به طور کامل شناخته نشده است حجت الاسلام امین رضا کمالی امام جمعه موقت جیرفت ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت اظهار داشت: هفته دفاع مقدس تجلی روزهای پر حادثه ای است که ملت ایران به فرماندهی امام راحل(ره) جهانی را خدشه دار کرد.

وی افزود: وحدت و یکپارچکی ملی، ولایتمداری، فرماندهی و مدیریت خلاق، توکل به خدا، صلابت و شجاعت رزمندگان، بصیرت دینی-سیاسی را می توان از عوامل پیروزی ایران اسلامی در دفاع مقدس برشمرد.

امام جمعه موقت جیرفت با بیان اینکه همچنان رهاوردهای دفاع مقدس به طور کامل شناخته نشده است، تصریح کرد: مدیریت جهادی نسل جوان انقلابی یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است که امروزه به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت دولت در واکسیناسیون علیه کرونا انقلابی بود

حرکت دولت در واکسیناسیون علیه کرونا انقلابی بود