مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-24سياسي

ابرقدرت جهانی در برابر ایران تسلیم شد/عقلانیت، عدالت و آزادی گمشده بشریت است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آمریکا در مذاکرات با پرهیز از طرح مسائل غیر برجامی در حقیقت تسلیم اراده ملت ایران شد.

- ، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: التماس آمریکا برای بازگشت به مذاکرات نشان از ظهور قدرت جمهوری اسلامی ایران است و ما در موضع برتر قرار داده است.

وی به سخنرانی مقتدرانه ریاست جمهوری اسلامی ایران در نشست سالانه سازمان ملل اشاره کرد و افزود: خطابه رییس جمهور در این دوره با سال های گذشته قابل قیاس نیست چرا که رییس جمهور سه عنصر عقلانیت، عدالت و آزادی که گمشده بشریت است را فریاد زد تا جامعه جهانی متوجه این امر باشند.

آیت الله عاملی ادامه داد: از طرف دیگر موافقت اعضای سازمان همکاری شانگهای با عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران وزن سیاسی ایران را خیلی بالا برد و لذا آمریکا اعلام کرد که در مذاکره برجام به غیر از خود برجام مطالب دیگری را مطرح نخواهد ساخت و این پیروزی مهمی برای ایران است چون آنها دیگر دنبال موشک های ایران و نفوذ منطقه ای ایران نیستند یعنی یک ابرقدرت بالاخره در برابر یک خواسته بسیار مهم ایران خاضع شد، این روزها التماس آمریکا و اروپا برای سرگیری مذاکرات و تعیین مذاکرات فوق العاده است و ایران را در موضع بالا قرار می دهد امیدواریم دولت ما از این موضع اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرقدرت جهانی در برابر ایران تسلیم شد/عقلانیت، عدالت و آزادی گمشده بشریت است

ابرقدرت جهانی در برابر ایران تسلیم شد/عقلانیت، عدالت و آزادی گمشده بشریت است