مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-24سياسي

دستاوردهای سیاسی و نظامی کشور مرهون مقاومت 42 ساله نظام است


دستاوردهای سیاسی و نظامی کشور مرهون مقاومت 42 ساله نظام است.

- ، حجت الاسلام جعفر طزری ظهر در خطبه های نمازجمعه این هفته خیرآباد، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس قرار داریم و درود می فرستیم به روان پاک شهدا و آرزوی سلامتی برای همه مجاهدان راه خدا، هفته دفاع مقدس که یاد آور هشت سال رشادت، ایثار و از خودگذشتگی برای به دست آوردن عزت و اقتدار و حفظ ارزش ها هستند درود می فرستیم.

طزری افزود: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس باری را که بر دوش همه بود را به دوش گرفتند و با این کار همه را مدیون خود کردند، دفاع از انقلاب نو پای جمهوری اسلامی وظیفه همه بوده و هست اما شهدا با ایثار جان خود این وظیفه همگانی را انجام دادند لذا همگان باید قدردان شهدا باشیم و راه این قدردانی همانگونه که شهدا در وصیت نامه خود بیان داشته اند حفظ انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه است.

وی بیان داشت: امروز همه وظیفه داریم این انقلاب که حاصل خون شهداست را تا انقلاب جهانی حضرت حجت حفظ کنیم و هرگونه کوتاهی عقاب اخروی در پی دارد.

امام جمعه خیرآباد با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل بیان داشت: ایشان صدای انقلاب و اهداف بلند انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند و دوستداران نظام اسلامی را شاد و بدخواهان نظام را ناراحت و نگران کرد، ایشان در نطق 15 دقیقه ای خود به چند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای سیاسی و نظامی کشور مرهون مقاومت 42 ساله نظام است

دستاوردهای سیاسی و نظامی کشور مرهون مقاومت 42 ساله نظام است