مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-24سياسي

31 هزار نفر تاکنون به عراق رفته اند


پیشترسازمان هواپیمایی کشوری از آمادگی همه شرکت های هواپیمایی ایرانی به منظور صدور بلیت سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی خبر داد.

- معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه به متقاضیانی که ویزا دارند، بلیط داده خواهد شد، گفت: 31 هزار نفر تاکنون به عراق رفته و 12 هزار نفر هم بلیط خریده اند که43 هزار نفر می شوند و برای 17 هزار نفر نیز ظرفیت اعزام وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم نژاد در گفت و گویی درباره آخرین وضعیت اعزام هوایی زائران اربعین حسینی به عراق افزود: با ایرلاین های داخلی مستمرا برنامه ریزی کرده و سعی شده تعداد پروازهایمان افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرواز های فرودگاه امام دو برابر شده و همچنین تعداد پرواز های 11 فرودگاه دیگر نیز افزایش یافته است، ادامه داد: باز هم در تلاش هستیم با تغییر پرواز های داخلی بتوانیم پرواز های بیشتری را برای سفر اربعین اختصاص دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پیشترسازمان هواپیمایی کشوری از آمادگی همه شرکت های هواپیمایی ایرانی به منظور صدور بلیت سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 هزار نفر تاکنون به عراق رفته اند

31 هزار نفر تاکنون به عراق رفته اند