مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-24اقتصادي

جامعه امروز نیازمند الگوی مدیریت دفاع مقدس است


امروز جامعه نیازمند الگوی مدیریت دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس اظهار کرد: امروز جامعه نیازمند الگوی مدیریت دوران دفاع مقدس است، الگوی مدیریتی که کشور تازه انقلاب کرده در برابر همه ابرقدرت های دنیا ایستاد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس کار بزرگی بود که توسط جوانان این انقلاب رقم خورد افزود: جوان های این کشور شامل 32 فرمانده نظامی دوران دفاع مقدس که بین 20 تا 26 سال سن داشتند، حماسه آفرینی هایی را رقم زدند که در تاریخ بی نظیر بود.

امام جمعه همدان اضافه کرد: امروز ما نیازمند این هستیم که این گنجینه عظیم را بازخوانی کنیم و الگوی مدیریت فرماندهان دفاع مقدس را بشناسیم اینکه چگونه این جوانان توانستند از سد عظیم مشکلات عبور کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت جنگ دوران دفاع مقدس یک مدیریت میدانی است و اینها مدیریت پشت میزی نداشتند گفت: مدیریت دفاع مقدس یک مدیریت اغنایی است، مدیریتی است که با مردم مجاهدانه همراهی کردند و با امکانات کم بیشترین اهداف را محقق کردند.

شعبانی با اشاره به مشکلات دوران دفاع مقدس افزود: با وجود مشکلات فراوانی که در دوران دفاع مقدس داشتیم در مقابل دنیا ایستادیم اما امروز در عرصه اقتصادی بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه امروز نیازمند الگوی مدیریت دفاع مقدس است

جامعه امروز نیازمند الگوی مدیریت دفاع مقدس است