مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-24سياسي

سهم خواهی برخی مسؤولان سرمایه گذاران را بیچاره کرد


امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه مدیران فاسد باید برکنار شوند، گفت: باید انسان های پاک دست و سالم روی کار بیایند تا مردم نفسی بکشند و باید هرچه سریع تر بساط مدیران ناکارآمد برچیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول و روسیه و پیگیری های رییس جمهور فعلی، ایران به جمع کشورهای این اجلاس پیوست.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه دشمنان ما نمی خواهند ایران در منطقه دارای قدرت باشد، بیان کرد: برخی در داخل نیز از این تفکر آمریکایی حمایت میکنند که این واقعا جای تأسف است، پیوستن به اجلاس شانگهای به دلیل تأثیرگذاری بالای ایران در معادلات نظامی منطقه است و کشورهای دیگر نیز به افزایش قدرت مانور سیاسی ایران در منطقه ایمان آورده اند.

فلاحتی با اشاره به اهمیت پیوستن ایران به اجلاس شانگهای، افزود: امکان فروش و صادرات کالاهای ایرانی به کشورهای عضو که بیش از 3 میلیارد جمعیت دارند و دلیل دیگر این که منطقه جغرافیایی این کشورها بسیار عظیم است و 43 درصد جمعیت جهان در این کشورهای عضو اجلاس شانگهای حضور دارند.

وی با اذعان به اینکه در گذشته نسبت به این کشورهای همسایه غفلت شده بود، گفت: سقف قراردادها با کشورهای همسایه در دولت های قبل بسیار پایین است در حالی که برخی از کشورهای همسایه خریدار تولیدات پ محصولات ما بوده و هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم خواهی برخی مسؤولان سرمایه گذاران را بیچاره کرد

سهم خواهی برخی مسؤولان سرمایه گذاران را بیچاره کرد