مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-24سياسي

نماینده ولی فقیه در کردستان از تعاونی مرتعداران سراب قامیش بازدید کرد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان ا ز یکی از تعاونی های سراب قامیش سنندج بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز از شرکت تعاونی مرتعداران سراب قامیش سنندج بازدید و از نزدیک با مشکلات و شیوه فعالیت آنان آشنا شد.

مدیرعامل تعاونی مرتعداران 619 روستای سراب قامیش سنندج در این دیدار به بیان مشکلات و موانع پیش روی فعالیتشان پرداخت و اظهار کرد: این تعاونی از سال 74 باهدف حفظ و احیای مراتع تشکیل شده و مدیرعامل وقت این تعاونی تا سال 88 با هزینه شخصی خود فعالیت کرده و در همان سال، مجموعه 202هکتاری برای توسعه باغات احداث کردند.

وی با اشاره به اینکه در سفر سال 88 مقام معظم رهبری به استان کردستان، یک ملیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت، افزود: به برکت این سفر، هم اکنون 202هکتار باغ مثمر در این روستا به ثمر رسیده و در فصل کاری برای بیش از 100 نفر به جز اعضای تعاونی، اشتغال زایی و رونق خاصی در منطقه ایجاد کرده است.

مدیرعامل تعاونی مرتع داران 619 روستای سراب قامیش سنندج با بیان اینکه سال هاست که مشکلات حقوقی بین منابع طبیعی و این تعاونی وجود دارد، مدعی شد: منابع طبیعی به خاطر جابه جایی سهام و زمین خواری از این تعاونی شکایت کرده است، در حالی که همه فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در کردستان از تعاونی مرتعداران سراب قامیش بازدید کرد

نماینده ولی فقیه در کردستان از تعاونی مرتعداران سراب قامیش بازدید کرد