مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-24سياسي

علم الهدی: تداوم 43 ساله انقلاب ما مرهون فرهنگ دفاع مقدس است


هشت سال دفاع مقدس برای ما مولد یک فرهنگ انقلابی بود که تمام تداوم 43 ساله انقلاب ما مرهون این فرهنگ است و ما به عنوان دفاع مقدس می خواهیم این فرهنگ را تجدید کنیم؛ - ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: هشت سال دفاع مقدس برای ما مولد یک فرهنگ انقلابی بود که تمام تداوم 43 ساله انقلاب ما مرهون این فرهنگ است و ما به عنوان دفاع مقدس می خواهیم این فرهنگ را تجدید کنیم؛ چراکه در این صورت نسل هایی که آن روزها را درک نکرده اند و به این انقلاب تعلق دارند، به آن روزها وصل می شوند و انقلاب ما در یک تداوم نسل ادامه پیدا می کند.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در همه جا دنیا که یک جمعیت متجاوزی به کشوری حمله می کنند و مردم پیروز می شوند و متجاوز را از خاک خود بیرون می کنند، روز اخراج متجاوز را در سالگردها گرامی می دارند، نه روزی که مورد تجاوز قرار گرفته اند.

اما چرا ما سالگرد دفاع مقدس را در روزی که مورد تجاوز قرار گرفته ایم، برگزار می کنیم و گرامی می داریم؟ وی ادامه داد: دلیل این امر این است که در روز 30 شهریور که عراق به ما حمله کرد، امام فرمودند: دیوانه ای سنگی انداخته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: تداوم 43 ساله انقلاب ما مرهون فرهنگ دفاع مقدس است

علم الهدی: تداوم 43 ساله انقلاب ما مرهون فرهنگ دفاع مقدس است