مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:502021-09-24سياسي

جاهلان داخلی همنوا با دشمن شده اند/نابودی داعش با الگوگیری از مکتب بسیج بود


امروز جاهلان داخلی همنوا با دشمنان و معاندین دربرخی مواقع تیشه به ریشه انقلاب می زنند اگر چه به برکت این انقلاب به نان و نوایی هم رسیده اند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سرهنگ باقر پسنده فرمانده سپاه ناحیه گچساران در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به روش های مختلف به دنبال ضربه زدن به این انقلاب نوپا بودند و در 31شهریورماه 59رژیم بعث عراق از سه محور به کشورمان حمله کردند که به خیال خامشان دنبال فتح سه روزه تهران بودند.

وی افزود: هشت سال دفاع جانانه ملت ایران در مقابل دشمنان قسم خورده این مرز و بوم با ایستادگی و مقاومت همراه بود و فرزندان غیور این سرزمین درس های عبرت آموزی به دشمنان دادند در حالی که همه معادلات سیاسی و نظامی دنیا را برهم زدند.

پسنده ادامه داد: جنگ برای ما همچون یک دانشگاه فرمانده ساز و انساز ساز شد و فرماندهانی را تربیت کرد که جز افتخارات ما هستند در حالی که امروز پیشرفت های کشورمان در عرصه های مختلف برگرفته از تفکر دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: فرهنگ تمدن ساز دفاع مقدس ثابت کرد که با اراده، عزم و ایمان و نیز باور به حقانیت وعده های الهی و تبعیت محض از ولایت فقیه در عرصه های مختلف می توان با کمترین امکانات، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاهلان داخلی همنوا با دشمن شده اند/نابودی داعش با الگوگیری از مکتب بسیج بود

جاهلان داخلی همنوا با دشمن شده اند/نابودی داعش با الگوگیری از مکتب بسیج بود