مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-24سياسي

مدیران باید توانایی مدیریت جهادی داشته باشند


همدان_نماینده ولی فقیه در همدان گفت:کسی که قرار است در عرصه مدیریت ورود کند، باید توانایی مدیریت جهادی همانند شهدا را داشته باشد.

- ، آیت الله حبیب الله شعبانی در مراسم تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی است تا شهامت ، شجاعت و ایثارگری رزمندگان بازخوانی شود، اظهار داشت: امروز باید ببینیم چگونه مردانی با تمام وجود خود را وقف اسلام کردند.

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان، باید با این از خودگذشتگی ها آشنا شود، گفت: سفره ای که امروز مردم و مسئولان بر سر آن نشسته اند حاصل همان از خود گذشتگی ها و رشادت هایی است که رزمندگان ما در طول دوران دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشتند.

امام جمعه همدان با اشاره به فیلمی که اخیراً از سخنان حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در رابطه با شهادت تعدادی از سربازان در مناطق کوهستانی کردستان منتشر شده است، یادآور شد: حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی با وجود آنکه خودشان جز رزمندگان دفاع مقدس بودند و در این عرصه حضوری جدی داشتند، نسبت به این شهدا این طور می فرمایند که بنده در مراسم ختم این شهدا در مسجد اعظم برگزار شد، از خجالت گریه کردم.

وی افزود: اگر امروز مسئولی با کم کاری، کوتاهی، سستی و یا تنبلی باعث شود مردم به خیلی از مسائل بی اعتماد شوند، باید برای این موضوع گریه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران باید توانایی مدیریت جهادی داشته باشند

مدیران باید توانایی مدیریت جهادی داشته باشند