مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-24سياسي

مدل های عملیاتی سند دانشگاه اسلامی در 4 حوزه اجرایی می شود


دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه ها گفت: در حال حاضر سند ابلاغی شامل 4 حوزه نظام برنامه ریزی فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و مدیریتی است که مدل های عملیاتی هر یک در قالب مؤلفه های مشخص قابل اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها، حجت السلام روح الله شاطری در سمینار مجازی بررسی سند اسلامی شدن دانشگاه ها در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تدوین و بازنگری سند اسلامی شدن دانشگاه ها در سه دهه اخیر انقلاب اسلامی گفت: این سند تخصصی که جز نخستین اسناد ملی تدوین شده در شورای انقلاب فرهنگی کشور است، دارای ظرفیت های مختلف آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و مدیریتی بوده که مطابق با اقتضائات، ملاحظات و شرایط روز دانشگاه ها تهیه و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به روند تدوین، ابلاغ و بازنگری سند اسلامی شدن دانشگاه ها از سال 1376 تا کنون گفت: در طول سه دهه گذشته شخصیت ها و اساتید فرهیخته ای (اعم از دانشگاهی و حوزوی) در رابطه با ساختارسازی، تهیه و اجرای سند فوق خدمات شایانی داشته اند که از جمله ی آنان؛ مرحوم ایت الله مصباح یزدی و دکتر گلشنی، دکتر معین، دکتر حداد عادل هستند.

وی افزود: با توجه به کاستی ها، موازی کاری ها و مشکلاتی که در فرایند اجرای این سند مشاهده شد، ضرورت بازنگری و آسیب شناسی محتوای سند با توجه به اقتضائات و ملاحظات و شرایط روز دانشگاه ها به شکلی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل های عملیاتی سند دانشگاه اسلامی در 4 حوزه اجرایی می شود

مدل های عملیاتی سند دانشگاه اسلامی در 4 حوزه اجرایی می شود