مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:402021-09-24سياسي

زاهدی: جانبازان کرمانی با رییس بنیاد شهید دیدار می کنند


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به دیدار با جمعی از جانبازان ضایعه نخاعی استان گفت: به زودی دیدار جانبازان استان با رییس جدید بنیاد شهید کشور انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد مهدی زاهدی با اشاره به دیدار با جمعی از جانبازان ضایعه نخاعی استان از آن ها به عنوان سمبل عزت و استقامت یاد کرد و اظهار داشت: شما حافظان جان برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: جانبازان نخاعی بر اثر عوارض ناشی از جنگ و مجروحیت و به دلیل شرایط خاص سختی های زیادی را تحمل می کنند که روحیه، صبوری و بردباری شان ستودنی است و ما از این حیث همواره خودمان را مدیون آن ها می دانیم و تمام تلاشمان را در جهت رفاه و آسایش این عزیزان به کار خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار جانبازان قطع نخاعی به بیان مشکلات پیش رو و کمبود امکانات اشاره کردند که در همان نشست با قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تماس و خواستار دیدار جانبازان قطع نخاعی استان با وی شدم.

زاهدی ابراز کرد: وی با این درخواست موافقت و مقرر شد هفته آینده به همراه جمعی از جانبازان قطع نخاعی استان با قاضی زاده هاشمی دیدار و به بیان مشکلات و مطالبات مربوطه خود بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: جانبازان کرمانی با رییس بنیاد شهید دیدار می کنند

زاهدی: جانبازان کرمانی با رییس بنیاد شهید دیدار می کنند