مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-24سياسي

مکتب حاج قاسم از مهم ترین دستاوردهای دفاع مقدس است


جانشین فرماندهی سپاه استان قم با اشاره به رشد گروههای مقاومت و بسیج مردمی در منطقه گفت: مکتب حاج قاسم یکی از مهم ترین دستاوردهای دفاع مقدس است که مانع از تجزیه کشورهای اسلامی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه دفاع مقدس از الطاف خفیه الهی بوده و مظهر عزت و عظمت ملت مسلمان ایران است، گفت: دفاع مقدس ما یکی از جنگ های بزرگ طولانی و پر خسارت در تاریخ معاصر است و با مشاهده تاریخ در طول 200 سال گذشته و جنگ های که به ایران تحمیل شده بخش اعظمی از خاک ایران جدا شده است.

جانشین فرماندهی سپاه قم افزود: ما در دفاع مقدس با اینکه تازه انقلاب صورت گرفته بود و نوپا بودیم و از لحاظ رزمی از سطح پایینی برخوردار بودیم ولی هشت سال یک تنه در مقابل استکبار جهانی ایستادیم و به برکت خون شهدا و فرماندهی و مدیریت حکیمانه امام راحل و پای کار بودن مردم حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتاد.

وی در ادامه به دستاوردهای دفاع مقدس پرداخت و اضافه کرد: نیروی نظامی ما وابسته به خارج بود و توان تولید سیم خاردار را نیز نداشتیم ولی الان جز چند کشور برتر در زمینه صنایع و علوم نظامی هستیم؛ امروزه حوزه دفاعی ما بالاتر از 2000 کیلومتر است به این معنی که دشمن اگر بخواهد سمت ما حرکت کند ما از فاصله 2000 کیلومتری آن را رصد و منهدم می کنیم و با اقتدار و قدرت بازدارندگی که نظام مقدس جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم از مهم ترین دستاوردهای دفاع مقدس است

مکتب حاج قاسم از مهم ترین دستاوردهای دفاع مقدس است