مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:052021-09-24سياسي

الهی هیچ مسافری جا نماند...


شاید اگر واکسن کرونا زودتر وارد کشور می شد، دستکم حسرت اربعین برای ما ایرانی ها دو ساله نشده بود، از ما که گذشت؛ الهی هیچ مسافری جا نماند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سمانه حضوری شاید اگه کم کاری های دولت سابق نبود و اجازه می دادند زودتر واکسن وارد کشور شود، حداقل حسرت اربعین برای ما ایرانی ها دو ساله نشده بود.

  آنوقت شاید امروز وقتی از عراقی ها می پرسیدند در پیاده روی امسال جای چه کسانی رو خالی می کنید؟! نمی گفتند دو ساله اربعین جای زائرای ایران خالی است، نمی گفتند بدون حضور زائرای ایرانی این مسیر صفای همیشگی را ندارد.

کسی که اربعین قسمتش شد و رفت می فهمد چه دردی است، درد محروم شدن! چه سخت است وقتی دلت را دخیل قاب به هم ریخته و هیچ منطقی نمی تواند به این سوال پاسخ بدهد که در دنیای وحشت زده از کرونا، چه چیزی که این همه زائر را حفظ کرده؟ جز منطق حسین(ع)، اینجا باید گفت: خوشا به غیرتت عراقی! خوشا به ایمانت که تو حسین(ع) و خوب شناختی.

  خواهرم! برادرم! امسال با هر قدمی که در مشایه بر می داری، برای ما زائران بعید هم دعا کن، وقتی به عمود 1407 رسیدی و چشمت به گنبد منور قمر بنی هاشم(ع) افتاد و بارانی شد، وقتی دست ادب روی سینه گذاشتی و خواستی سلام بدهی، یادت باشد میلیون ها زائر غریب و دل شکسته را هم دعا کنی  سلام همه مردم ایران را به آقا و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهی هیچ مسافری جا نماند...

الهی هیچ مسافری جا نماند...