مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-24سياسي

جبهه مقاومت اسلامی حاصل رشادت های دفاع مقدس است


معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه الگوی دفاع مقدس به هر کجا که صادر شد ماندگار شده است گفت: جبهه مقاومت اسلامی حاصل رشادت های دفاع مقدس است.

- ، محمد باقر خرمشاد پیش از در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ورامین در جمع نمازگزاران این شهرستان که مصلی ورامین برگزار شد گفت: در اوایل انقلاب ما در مناطق مختلف گرفتار جنگ های داخلی و اغتشاشات ضد انقلاب ها بودیم و کشور تقریباً بی ثبات شده بود.

وی افزود: صدام وضعیت بغرنج ما را محاسبه کرد و جنگ را آغاز کرد و ما در شرایطی قرار گرفتیم که وقتی از دنیا کمک خواستیم کسی حاضر نشد به ما حتی سیم خاردار بفروشد اما به دشمن تا دندان مسلح ما کمک های نظامی فراوانی شد.

خرمشاد ادامه داد: به تصمیمات سران نظام خصوصاً امام راحل تلفیق جنگ کلاسیک و جنگ مردمی آغاز شود و این دو با هم متحد شدند تا دشمن را غافلگیر کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور نسبت دفاع مقدس و عاشورای اباعبدالله الحسین ع را ضامن پیروزی هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: مکتب عاشورا بار دیگر در هشت سال دفاع مقدس زنده شد و موعظه واعظان طی هزار و سیصد سال، در هشت سال دفاع مقدس ایران تکرار شد.

وی بیان کرد: رزمندگان ما در شب های عملیات با تاسی از شب عاشورا عمل می کردند و ذخایر غنی شیعه از دانشگاه و مکتب عاشورای حسینی اینگونه نمود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت اسلامی حاصل رشادت های دفاع مقدس است

جبهه مقاومت اسلامی حاصل رشادت های دفاع مقدس است