مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-24ورزشي

همایش پیاده روی و تجدید میثاق اصحاب رسانه یاسوج با شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس


مسئول کانون بسیج رسانه شهر یاسوج گفت: در سومین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیجی شهر یاسوج ضمن پیاده روی تا مزار شهدای گمنام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید فرشاد رجایی با اعلام این خبر افزود: هر چه امروز جمهوری اسلامی دارد به برکت خون شهدا و از خودگذشتی ایثارگران و آزادگان است و همه ما باید این ایام را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش ویژه ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند، اظهار کرد: اگر خبرنگاران نبودند این فرهنگ از خودگذشتگی هرگز به نسل جوان منتقل نمی شد.

  مسئول کانون بسیج رسانه یاسوج با اشاره به اینکه این همایش به همت بسیج رسانه و با مشارکت هیئت ورزش های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ادامه داد: اصحاب رسانه مسیر امامزاده عبدالله تا یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج را پیاده روی کرده و با حضور بر قبور مطهر این شهدا ضمن قرائت فاتحه با آرمان های شهدای والامقام، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

رجایی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های کانون بسیج رسانه برگزاری جلسات اخلاق رسانه است، تصریح کرد: در ادامه همایش امروز جلسه ماهانه اخلاق در رسانه با حضور حجت الاسلام گودرز پور کارشناس حوزه رسانه و مذهبی برگزار و به مسائلی از جمله رعایت اخلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پیاده روی و تجدید میثاق اصحاب رسانه یاسوج با شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

همایش پیاده روی و تجدید میثاق اصحاب رسانه یاسوج با شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس