مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-24بين الملل

کره شمالی درخواست سئول برای اعلام رسمی پایان جنگ را رد کرد


کره شمالی فشار همسایه جنوبی برای اعلام سیاسی پایان جنگ کره را رد و اعلام کرد که این اقدام می تواند به عنوان «ترفند انحرافی برای پوشاندن سیاست خصمانه آمریکا» علیه پیونگ یانگ مورد استفاده قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کره شمالی فشار کره جنوبی برای اعلام سیاسی پایان جنگ کره بین سال های 1950-1953 به عنوان راهی برای بازگرداندن صلح را رد و امروز جمعه اعلام کرد که چنین اقدامی می تواند به عنوان ترفند انحرافی برای پوشاندن سیاست خصمانه آمریکا علیه پیونگ یانگ مورد استفاده قرار بگیرد.

  مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بار دیگر بر درخواست برای اعلام پایان جنگ تاکید کرد و مدعی شد این مسئله می تواند به خلع سلاح اتمی و صلح پایدار در شبه جزیره کره کمک کند.

ری تای سانگ معاون وزیر خارجه کره شمالی درخواست مون را تا زمانی که سیاست های ایالات متحده بدون تغییر باقی بماند، رد کرد.

این مقام کره شمالی در بیانیه ای که رسانه های دولتی این کشور منتشر کردند، اعلام کرد: باید به وضوح درک شود که اعلام خاتمه جنگ هیچ کمکی به ثبات وضعیت شبه جزیره کره در حال حاضر نمی کند، بلکه می تواند به عنوان یک ترفند انحرافی برای پوشاندن سیاست خصمانه ایالات متحده مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی درخواست سئول برای اعلام رسمی پایان جنگ را رد کرد

کره شمالی درخواست سئول برای اعلام رسمی پایان جنگ را رد کرد