مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:352021-09-24سياسي

ناشر یونانی: ژنرال سلیمانی باید الگوی نسل معاصر باشد


ناشر یونانی کتاب «رفیق خوشبخت ما» گفت که نباید میان اساطیر به دنبال قهرمانان بود و در دوران معاصر باید کسانی چون ژنرال سلیمانی را به عنوان قهرمان و الگوی نسل جدید جدید معرفی کرد.

- ناشر یونانی کتاب رفیق خوشبخت ما گفت که نباید میان اساطیر به دنبال قهرمانان بود و در دوران معاصر باید کسانی چون ژنرال سلیمانی را به عنوان قهرمان و الگوی نسل جدید جدید معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا برپا شده بود، 170 ناشر یونانی حضور داشتند و موضوع نمایشگاه نیز 200 سال پس از انقلاب یونان بود.

در این نمایشگاه همچنین ترجمه یونانی برخی از کتاب های ایرانی از جمله رفیق خوشبخت ما که درباره مراحل سیر و سلوک عارفانه شهید حاج قاسم سلیمانی، وصیت نامه و بخشی از خاطرات ایشان است و داستان های پارسی نیز عرضه شدند.

در روز عرضه ویژه این دو کتاب که عصر روز جمعه مورخ 19 شهریور 1400 توسط انتشارات تاکسیدفتیس انجام شد، مهدی نیکخواه قمی رایزن فرهنگی کشورمان در یونان، هدی حدادی هنرمند تصویرگر کتاب کودک، سید علی کرجی مترجم کتاب های مذکور و دسپینا یوانیذو تصویرگر کتاب داستان های پارسی حضور داشتند.

کتاب رفیق خوشبخت ما اثر سیدعبدالمجید کریمی که در ایران توسط انتشارات زائر رضوی منتشر شده، در ترجمه یونانی خود با شمارگان هزار نسخه، 102 صفحه و بهای 10 یورو در این نمایشگاه به فروش می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناشر یونانی: ژنرال سلیمانی باید الگوی نسل معاصر باشد

ناشر یونانی: ژنرال سلیمانی باید الگوی نسل معاصر باشد