مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-24پزشكي

آغاز مراحل پایانی ساخت بزرگترین مرکز درمانی زنان و نوزادان مازندران


معاون وزیر بهداشت با اشاره به آغاز مراحل پایانی ساخت بزرگترین مرکز درمانی زنان و نوزادان غرب مازندران در بیمارستان امام علی، گفت بیمارستان های فرسوده این شهرستان نیازمند ترمیم و بازسازی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، قاسم جان بابایی در حاشیه افتتاح بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان آمل خمینی(ره) این شهرستان، اظهار کرد: وزارت بهداشت و درمان دو برنامه شاخص و جدی برای افتتاح پروژه های بزرگ در این شهرستان دارد که یکی از آنها افتتاح مرکز بیماری های زنان، زایمان و نوزادان به عنوان بزرگترین مرکز زنان دراستان مازندران است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز هم اکنون مراحل پایانی خود را طی می کند، افزود: این مرکز به عنوان توسعه مرکز زنان و نوزادان در بیمارستان امام علی افتتاح می شود و با توجه به سیاست های وزارت بهداشت و درمان پیش می رود.

معاون درمانی وزیر بهداشت و درمان، با اشاره به انجام مراحل زایمان طبیعی، سزارین، ایجاد بخش اطفال با 16 اتاق مستقل و ایجاد خدمات درمانی و رفاهی متعدد، یادآور شد: آمل از شهرهای شاخص در شمال کشور است و با توجه به قرار داشتن محور پرتردد هراز در ورودی این شهرستان، در اکثر روزهای سال شاهد ورود پرحجم مسافران و گردشگران به مازندران از مسیر هراز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مراحل پایانی ساخت بزرگترین مرکز درمانی زنان و نوزادان مازندران

آغاز مراحل پایانی ساخت بزرگترین مرکز درمانی زنان و نوزادان مازندران