مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-24سياسي

شهادت در راه خدا قله رستگاری است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهداندگفت: شهادت در راه خدا قله رستگاری و دارای جایگاه عظیمی است و شهدا با شهادت در راه خدا و دفاع از دین چراغ هدایت را روشن نگه داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله مصطفی محامی شامگاه پنجشنبه در دیدار صمیمی با جمعی از خانواده شهدای شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا اظهارداشت: شهدا کار بزرگی را انجام دادند که باعث شد جایگاه ارزشمندی به دست آوردند.

وی افزود: خداوند متعال با لطف، احسان و رحمت خود هیچ کار خیری را بی پاسخ نمی گذارد بویژه در زمانی که افراد با اراده خود در مسیر خدا تلاش کنند که در چنین شرایطی سرشار از لطف خدا خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به آیه 10 سوره مبارکه زمر به قرائت و ترجمه این آیه شریفه پرداخت و بیان کرد: کسانی که در راه خدا صبر کرده و سختی ها را تحمل می کنند خداوند متعال به آن ها اجری بی حساب عنایت می کند.

وی ادامه داد: طبق روایات خداوند متعال بیان کرده که از تعیین میزان پاداش برای بنده ای که در راه او صبوری کرده حیا می کند و بی حساب پاداش می دهد.

آیت الله محامی گفت: صبر دارای مراتب و درجات مختلفی بوده و کسانی که رنج جبهه و جراحت را به جان خریده اند دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت در راه خدا قله رستگاری است

شهادت در راه خدا قله رستگاری است