مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-24سياسي

ادای احترام قاضی زاده هاشمی به شهدای بهارستان


رییس بنیاد شهید با حضور در شهرستان بهارستان، ضمن ادای احترام به شهدای گمنام با تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، سید امیرحسین قاصی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز با حضور در شهرستان بهارستان، با تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان دیدار و گفت وگو کرد.

در سفر قاضی زاده هاشمی به شهرستان بهارستان که مدیر کل بنیاد شهید استان تهران و فرماندار بهارستان وی را همراهی می کردند، رییس بنیاد شهید در ابتدای ورود به این شهرستان با حضور در مزار شهدای گمنام شهید مدافع امنیت مجید خدابنده لو دیدار و گفت وگو کرد و با اهدای لوحی از ایثارگری و از خودگذشتگی این شهید والا مقام تجلیل به عمل آورد.

معاون رییس جمهور به اتفاق همراهان در ادامه این سفر با حضور در منزل شهید مدافع حرم سید محمد حسینی حاضر و ضمن دیدار با والدین این شهید از نزدیک مسائل و مشکلات خانواده های شهدای مدافع حرم بویژه شهدای تیپ فاطمیون را مورد بررسی قرار داد.

رییس بیناد شهید و امور ایثارگران در ادامه با حضور در منزل شهید مدافع سلامت قدرت تقی زاده با همسر و فرزندان این شهید دیدار و گفت گو کرد و ضمن شنیدن سخنان بازماندگان این شهید، دستور پیگیری مسائل و مشکلات آنها و رفع موانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام قاضی زاده هاشمی به شهدای بهارستان

ادای احترام قاضی زاده هاشمی به شهدای بهارستان