مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:302021-09-24ورزشي

رنگ چگونه بر روی عکس تاثیر می گذارد؟


استفاده از رنگ در عکاسی به عنوان اصلی ترین المان، ساده ترین و اولین تمرین در جهت استفاده ی کاربردی و موثر از رنگ ها در عکاسی، - ایسنا/هرمزگان یک مدرس عکاسی گفت: استفاده از رنگ در عکاسی به عنوان اصلی ترین المان، ساده ترین و اولین تمرین در جهت استفاده ی کاربردی و موثر از رنگ ها در عکاسی، به کارگیری آنها به عنوان المان غالب قاب بندیتان است.

  حوری داوودی در گفت و گو با ایسنا، در حاشیه نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان هرمزگان، افزود: عکاسی عام ترین و پرمخاطب ترین هنر و زبان مشترکی است که با گسترش تدریجی و آرام خود تأثیر بسیاری بر انتقال فرهنگ ها، سنت ها و آیین ها داشته است.

وی با بیان اینکه ظهور چنین حرکتی به کمک پدیده ی عکاسی صورت گرفته است و باید زبان آن را شناخت، دانست، به کار برد و منتقل کرد، اظهار کرد: به عبارت دیگر، عکاسی یکی از راه های ماندگاری موضوعات و حوادث مختلف است.

عکاسی طی تکامل خود از نقاشی و آتلیه به عکاسی مستند، ورزشی، اجتماعی و خبری رسید (در حال حاضر نیز در تمامی علوم از جمله معماری، شهرسازی وپزشکی)، چون ابزاری برای ثبت وضع موجود شهرها و روند تکامل آن به کار می رود.

این مدرس عکاسی با اشاره به اینکه پیام عکس الزامی است و ثبت هر لحظه همراه با تفکر و اندیشه باید باشد، عنوان کرد: باید ابزار لازم را شناخت و درک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ چگونه بر روی عکس تاثیر می گذارد؟

رنگ چگونه بر روی عکس تاثیر می گذارد؟