مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:302021-09-24اقتصادي

صادرات 100 هزار تُن محصولات گلخانه ای اصفهان به خارج کشور


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: سالانه حدود 100 هزار تُن از محصولات گلخانه ای استان اصفهان به روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: سالانه حدود 100 هزار تُن از محصولات گلخانه ای استان اصفهان به روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

احمدرضا رییس زاده میزان تولید گلخانه های استان را بیش از 340 هزار تن در سال اعلام کرد و افزود: در نیمه نخست امسال 55 هکتار به مساحت گلخانه های اصفهان اضافه شد و مجموع آن به 2 هزار و 330 هکتار رسید.

وی مقدار سرمایه گذاری برای 55 هکتار گلخانه جدید را 330 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این گلخانه ها در شهرستان های دهاقان، تیران و کرون، شهرضا، خمینی شهر، فلاورجان و اصفهان ساخته شده است.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه خیار، گوجه فرنگی، فلفل، بادمجان، سبزی و برخی گل های تزیینی، بیشترین آمار محصولات کشت گلخانه ای در استان است، ادامه داد: آلوئه ورا، شماری از درختان گرمسیری مانند موز، انبه و آناناس و برخی گیاهان دارویی نیز در ماه های اخیر به محصولات قبلی اضافه شد.

وی با تاکید بر اینکه استان اصفهان از پیشتازان این صنعت در کشور به شمار می رود، خاطرنشان کرد: 316 درخواست احدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 100 هزار تُن محصولات گلخانه ای اصفهان به خارج کشور

صادرات 100 هزار تُن محصولات گلخانه ای اصفهان به خارج کشور