مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-24سياسي

بی توجهی مسئولان استانی و شهرستانی نسبت به مطالبات مردم آذرشهر


امام جمعه آذرشهر از بی توجهی مسئولان استانی و شهرستانی نسبت به مطالبات مردمی در خصوص نارضایتی های گسترده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان آذرشهر به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام امین رشتبری صبح جمعه در جمع خبرنگاران افزود: نارضایتی های گسترده از سوءتدبیرها در شبکه بهداشت و درمان به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است و علی رغم پیگیری های فراوان، مطالبات مردمی، هشدارهای و توصیه های فراوان متأسفانه متولیان امر به این موضوع مهم بی اعتنا هستند.

وی با اشاره به جلسه معتمدین شهر با اعضای شورای تأمین شهرستان در خصوص مشکلات شبکه بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: معتمدین مطالبه گر خواستار تغییر در مدیریت شبکه بهداشت درمان و بیمارستان هستند اما بی مسئولیتی فرماندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به مثابه نمک بر زخم مردم شده است.

وی تصریح کرد: بی توجهی متولیان امر به مشکلات بهداشتی و درمانی بازی با جان و مال مردم است و مسئولیت اصلی این بی توجهی ها متوجه دانشگاه علوم پزشکی تبریز و شخص فرماندار آذرشهر است.

امام جمعه آذرشهر با هشدار جدی به متولیان امر افزود: در صورت عدم توجه جدی و سریع دانشگاه علوم پزشکی تبریز موضوع را مجدداً از استاندار پیگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی مسئولان استانی و شهرستانی نسبت به مطالبات مردم آذرشهر

بی توجهی مسئولان استانی و شهرستانی نسبت به مطالبات مردم آذرشهر