مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-24بين الملل

خط و نشان وزیر بازرگانی آمریکا برای هواوی


وزیر بازرگانی آمریکا پس از این که نمایندگان جمهوریخواه خواستار اقدامات بیشتری علیه هواوی شدند، اعلام کرد اگر ضرورت ایجاب کند دولت بایدن اقدامات بیشتری علیه این شرکت مخابراتی چینی بکار خواهد بست.

- وزیر بازرگانی آمریکا پس از این که نمایندگان جمهوریخواه خواستار اقدامات بیشتری علیه هواوی شدند، اعلام کرد اگر ضرورت ایجاب کند دولت بایدن اقدامات بیشتری علیه این شرکت مخابراتی چینی بکار خواهد بست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واشنگتن می گوید هواوی یک تهدید امنیت ملی بر مبنای دلایل مختلف است و با متحدانش برای استفاده نکردن از تجهیزات هواوی در نسل جدید شبکه های 5G لابی کرده است.

آمریکا با اشاره به ارتباطات هواوی با دولت و ارتش چین، اعلام کرده که این روابط هواوی را در معرض فشارهای دولتی چین برای مشارکت در جاسوسی قرار می دهد.

جینا ریموندو، وزیر بازرگانی آمریکا در مصاحبه با رویترز گفت: در پاسخ به درخواست نمایندگان جمهوریخواه در ژانویه، اعلام کرده که نرمش نخواهد داشت و آنها نباید نگران باشند.

دولت ترامپ در ماه مه سال 2019 هواوی را به لیست سیاه اضافه کرد.

ریموندو گفت: این فهرست واقعا ابزار قدرتمندی است و ما از آن تا حداکثر ممکن برای حفاظت از امنیت ملی آمریکا استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان وزیر بازرگانی آمریکا برای هواوی

خط و نشان وزیر بازرگانی آمریکا برای هواوی