مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 06:402021-09-24سياسي

دانش آموزان نیازمند لوازم التحریر می گیرند


نهمین دوره طرح مهر تحصیلی به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند و تهیه و اهدای لوازم التحریر برای آنها در استان سمنان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از ستاد راهبردی اطلاع رسانی وقف در استان سمنان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: واقفان خیراندیش با تیزبینی، مشکلات و کاستی های اطراف خود را شناسایی کرده و در جهت رفع بخشی از این مشکل، قسمتی از اموال خود را وقف کرده اند که یکی از این موضوعات، مباحث آموزشی و علمی است.

وی افزود: در سال های اخیر در جهت اجرای هم زمان و اثربخش نیات این دسته از موقوفات و با هدف کمک و دستگیری از دانش آموزان بی بضاعت و تهیه ملزومات موردنیاز این عزیزان، طرح مهر تحصیلی در آستانه مهرماه توسط ادارات اوقاف و امور خیریه و به صورت هم زمان در سطح استان اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: طرح مهر تحصیلی سال 1400 به صورت نمادین در حرم مطهر حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان برگزار شد و در سطح استان با همت هیأت امنای بقاع متبرکه شاخص و از محل های منطبق و کمک های خیران اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان نیازمند لوازم التحریر می گیرند

دانش آموزان نیازمند لوازم التحریر می گیرند