مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 02:152021-09-23ورزشي

ذوب آهن اصفهان برنده تندیس طلایی و گواهینامه برند سبز شد


ذوب آهن اصفهان موفق شد در اولین کنفرانس بین المللی برند سبز که 30 شهریور در مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار شد با کسب امتیازات لازم تندیس طلایی برند سبز را بدست بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، این شرکت موفق شد در اولین کنفرانس بین المللی برند سبز که 30 شهریور در مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار شد، با کسب امتیازات لازم تندیس طلایی برند سبز را بدست بیاورد.

مجید مکاری در این خصوص اظهار داشت: رویکرد سبز و برندسازی از اهمیت ویژه ای در حوزه کسب و کار رقابتی جهانی امروز برخوردار است و عمل کردن به رسالت های اجتماعی در حوزه محیط زیست یکی از الزامات توسعه پایدار است .

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه شرکت ذوب آهن به عنوان اولین تولیدکننده فولاد در کشور اهتمام ویژه ای به جاری سازی الزامات در این زمینه داشته است، گفت: اظهارنامه مشارکت در فرایند برند سبز توسط مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست بر اساس الزامات جایزه مذکور تدوین و به دبیرخانه جایزه بین المللی برند سبز ارسال شد و پس از ارزیابی توسط ارزیابان این مؤسسه و انجام دفاعیات لازم، ذوب آهن اصفهان موفق به کسب تندیس طلایی و گواهینامه برند سبز شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان برنده تندیس طلایی و گواهینامه برند سبز شد

ذوب آهن اصفهان برنده تندیس طلایی و گواهینامه برند سبز شد