مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 01:352021-09-23بين الملل

کوبا: بایدن ادامه دهنده رویکرد زورگویانه ترامپ است


رییس جمهور کوبا در مجمع عمومی سازمان ملل، تداوم زورگویی و تحریم های آمریکا علیه کشورهای مستقل را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میگل دیاز کانل رییس جمهور کوبا پنجشنبه شب گفت، آمریکا در دشمنی علیه کشورش حتی در دوره شیوع ویروس را حفظ کرده اند و از جمله آن ها به درج نام کوبا در لیست ادعایی کشورهای حامی تروریسم اشاره کرد.

او در ادامه گفت: ظالمانه ترین و طولانی ترین محاصره اقتصادی، تجاری و مالی که تاکنون علیه کشوری اعمال شده است، در میانه این همه گیری [ویروس کرونا] تشدید شده است .

دیاز کانل گفت: دولت آن کشور (آمریکا) کشورهای مستقل را تهدید کرده، به آن ها زور می گوید و آن ها را تحت فشار قرار می دهد تا در برابر کشورهایی که [آمریکایی ها] دشمن قلمداد می کنند، موضع گیری کرده و علیه آن ها اقدام کنند .

رییس جمهور کوبا با گلایه از عدم توزیع عادلانه واکسن های کرونا بین کشورهای فقیر و ثروتمند گفت: آسیب پذیرترین ها بدون محافظت مانده اند و این در حالی است که ثروتمندترین ملت ها، طبقه مرفه و شرکت های چند ملیتی داروسازی به سود خود می افزایند .

دیاز کانل با حمایت از شرکای خود از جمله ونزوئلا، نیکاراگوئه و ایران گفت: قابل تصور نیست که در سال 2020 مخارج نظامی در جهان به دو و نحوه خروج آن ها از این کشور گفت: افغانستان یک مورد مجزا نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوبا: بایدن ادامه دهنده رویکرد زورگویانه ترامپ است

کوبا: بایدن ادامه دهنده رویکرد زورگویانه ترامپ است