مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 01:052021-09-23بين الملل

آمریکا هنوز به توافقی برای بازگشت به مذاکرات ایران دست نیافته است


ما به طور کامل آماده بازگشت به وین و ازسرگیری گفت وگوها هستیم، ولی هنوز توافقی با ایران برای بازگشت به مذاکرات نداریم.

- به نقل از ان پی آر، آنتونی بلینکن ، وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری خود در نیویورک و در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در پاسخ به پرسشی در مورد وضعیت مذاکرات احیای برجام با ایران مدعی شد: ما به طور کامل آماده بازگشت به وین و ازسرگیری گفت وگوها هستیم، ولی هنوز توافقی با ایران برای بازگشت به مذاکرات نداریم.

آنتونی بلینکن در این نشست خبری در مورد آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای با ایران ادعا کرد: پرسش این است که آیا ایران آماده بازگشت به توافق هست و اگر هست در چه زمانی.

ما خیلی صادق و خیلی استوار مسیر دیپلماسی معنادار را دنبال کرده ایم تا به پیروی دوجانبه از برجام بازگردیم و همچنین طیف کاملی از نگرانی هایی را که ما و خیلی کشورها در مورد ایران دارند، بررسی کنیم.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه افزود: ما هنوز باور داریم که بازگشت دو طرفه به اجرای تعهدات برجام در راستای منافع ما است و بهترین گزینه در دسترس است تا بتوان برنامه هسته ای ایران را محدود کرد.

بلینکن در ادامه ادعاهایش این ادعا را نیز اضافه کرد: امکان بازگشت دوطرفه به اجرای تعهدات برجام ابدی نیست و چالش فعلی این است که با گذشت هر روز ایران به فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا هنوز به توافقی برای بازگشت به مذاکرات ایران دست نیافته است

آمریکا هنوز به توافقی برای بازگشت به مذاکرات ایران دست نیافته است