مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 00:502021-09-23بين الملل

مذاکرات هسته ای ایران در نشست اعضای دائم شورای امنیت بررسی شد


وزیر خارجه جدید انگلیس در حساب کاربری خود در توییتر از بررسی مذاکرات هسته ای ایران در نشست اعضای دائم شورای امنیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لیز تراس ، وزیر خارجه جدید انگلیس در حساب کاربری خود در توییتر از بررسی مذاکرات هسته ای ایران در نشست اعضای دائم شورای امنیت خبر داد.

وزیرخارجه انگلیس در این ارتباط اعلام کرد: در نشست وزرای خارجه اعضای دائم شورای امنیت، مذاکرات هسته ای ایران، پاسخ هماهنگ در افغانستان و بیماری همه گیری کووید- 19 در دستور کار قرار گرفت.

وزیر خارجه انگلیس در ادامه و در توییت دیگری به دیدار اخیر خود با سرگیی لاوروف ، وزیر خارجه روسیه اشاره کرد و در این ارتباط گفت: در این دیدار علاوه بر اشاره کردن به اختلافات بین کشورها در مورد ضرورت بازگشت ایران به مذاکرات هسته ای بحث کردیم.

ما همچنین به موضوع امنیت و ثبات در افغانستان نیز مذاکره کردیم.

یک روز پیش از این نیز، لیز تراس ، وزیر خارجه جدید انگلیس با وزیر خارجه ایران در حاشیه هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار و در حساب کاربری خود در توییتر به این دیدار اشاره کرده بود.

وزیرخارجه انگلیس، دیدار با مقامات ایرانی را مهم توصیف کرد و گفت که در تلاش است تا تهران را به مذاکرات احیای برجام بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات هسته ای ایران در نشست اعضای دائم شورای امنیت بررسی شد

مذاکرات هسته ای ایران در نشست اعضای دائم شورای امنیت بررسی شد