مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 00:452021-09-23بين الملل

وزرای خارجه پاکستان و آمریکا درباره افغانستان گفتگو کردند


«شاه محمود قریشی»، وزیرخارجه پاکستان با «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در نیویورک در ارتباط با مسائل افغانستان و منطقه دیدار و گفتگو کرد.

- به نقل از اردوپوینت، شاه محمود قریشی ، وزیرخارجه پاکستان با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در نیویورک دیدار و گفتگو کرد.

دیدار و گفتگوی وزرای خارجه پاکستان و آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل و پیرامون روابط دوجانبه، تحولات منطقه ای از جمله اوضاع افغانستان صورت گرفته است.

در همین ارتباط نیز، روابط عمومی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که وزیرخارجه این کشور در دیدار با همتای آمریکایی خود، ضمن اشاره به اوضاع افغانستان و لزوم همکاری نزدیک برای صلح تاکید کرده است که تنها با تشکیل یک دولت فراگیر با مشارکت همه گروه ها دستاوردهای 2 دهه در افغانستان تثبیت خواهد شد.

وزیر امور خارجه پاکستان در عین حال بار دیگر بر تمایل اسلام آباد به روابط متعادل با ایالات متحده با محور همکاری مشترک در حوزه های تجارت، سرمایه گذاری، انرژی و ارتباطات منطقه ای تاکید کرد.

یک روز پیش از این دیدار، وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه برگزاری اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل با حضور در نشست شواری روابط خارجی در شهر نیویورک با ابراز نارضایتی از کارشکنی آمریکا درباره تمهیدات گروه ویژه اقدام مالی (FATF)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای خارجه پاکستان و آمریکا درباره افغانستان گفتگو کردند

وزرای خارجه پاکستان و آمریکا درباره افغانستان گفتگو کردند