مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 22:252021-09-23اجتماعي

نخستین سامانه بارشی با شروع پاییز در مازندران


از ‎جمعه شب دوم تا اواخر وقت یک شنبه چهارم مهر ماه امسال شاهد بارش متناوب باران (گاهی به صورت رگباری )، وزش باد(گاهی نسبتا شدید)، - سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره پیش بینی وضعیت هوای مازندران با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با نفوذ سامانه بارشی و شکل گیری جریانات مرطوب و خنک شمالی از ‎جمعه شب دوم تا اواخر وقت یک شنبه چهارم مهر ماه امسال شاهد بارش متناوب باران (گاهی به صورت رگباری )، وزش باد(گاهی نسبتا شدید)، کاهش دما و احتمال رعدو برق هستیم.

وی با بیان اینکه در این مدت دمای هوا در مناطق ساحلی  و جلگه ای تا 8 درجه ارتفاعات تا 13 درجه کاهش می یابد، افزود: ارتفاعات استان مازندران طی این مدت مه آلود پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه سطح استان را فرا می گیرد، تصریح کرد: احتمال آب گرفتگی و کاهش دید در ارتفاعات و محورهای کوهستانی از مخاطرات این سامانه بارشی محسوب می شود.

این مسؤول با اعلام آمادگی دستگاه های اجرایی مانند شهرداری ها و سایر برای پیشگیری از آب گرفتگی معابر، پرهیز از صعود به ارتفاعات، تصریح کرد: براساس نقشه های هواشناسی، روز دوشنبه شاهد آسمانی نیمه ابری در مازندران هستیم که از اواخر روز شاهد افزایش ابر خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سامانه بارشی با شروع پاییز در مازندران

نخستین سامانه بارشی با شروع پاییز در مازندران