مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 21:152021-09-23سياسي

پرواز مستقیم اردبیل – نجف دایر شد


مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: در آستانه اربعین حسینی و به درخواست زائران و موکب داران استان اردبیل، پرواز مستقیم اردبیل به نجف دایر شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: در آستانه اربعین حسینی و به درخواست زائران و موکب داران استان اردبیل، پرواز مستقیم اردبیل به نجف دایر شد.

محمد قصابی یکم مهر در نشست ستاد اربعین حسینی در اردبیل اظهار کرد: با پیگیری استاندار اردبیل، نمایندگان در مجلس و همکاری شرکت هواپیمایی زاگرس اولین پرواز مستقیم اردبیل به نجف فردا جمعه ساعت 10 صبح انجام می شود.

وی تصریح کرد: قرار است این پرواز به صورت مستقیم از فرودگاه اردبیل به نجف و بالعکس در این ایام انجام شود تا در روزهای آینده نیز برای تداوم برقراری این پرواز تصمیم گیری شود.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: چهار استان متقاضی برقراری پرواز مستقیم از فرودگاه های این استان ها به نجف بودند که یکی از این استان ها اردبیل انتخاب شده تا به درخواست زائران حسینی پاسخی مثبت دهیم و با همکاری کشور عراق و رعایت تمامی پروتکل ها این سفر هوایی انجام شود.

قصابی افزود: با برقراری این پرواز زائران حسینی به ویژه موکب داران که قصد ارائه خدمات در ایام اربعین به زوار امام حسین (ع) را دارند، می توانند با حضور در مسیر نجف به کربلا خدمات رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز مستقیم اردبیل – نجف دایر شد

پرواز مستقیم اردبیل – نجف دایر شد