مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 19:452021-09-23اقتصادي

سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد تومانی در حاشیه شهر مشهد


عضو کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهد گفت: براساس تصمیم ستاد بازآفرینی کل کشور، دستگاه های دولتی و شرکت بازآفرینی شهری مکلف شدند که چهار هزار میلیارد تومان در حاشیه شهر مشهد پروژه اجرا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، مجید طهوریان عسکری با بیان اینکه شهر با کرامت شهر همراه با عدالت است، اظهار کرد: حاشیه شهر مشهد متأسفانه در ادوار گذشته نتوانسته زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی و پاسخگویی به نیازهای ساکنان را جذب کند و علت این آسیب هم عدم نگاه مسئولان تصمیم گیر به حل معضلات و مشکلات حاشیه شهر است.

عضو کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهد با اشاره به تلاش های مختلفی که طی سال های گذشته در این بافت صورت گرفته است، گفت: در این دوره از شورای شهر مشهد، جریانی یک دست و هم نظر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا منابع مالی شهر به سمتی برود که نیازهای واقعی شهر را پاسخگویی کند.

وی با بیان اینکه پرداختن به مسائل شهروندان ساکن در حاشیه شهر و برطرف کردن نیاز های آن ها یک ضروریت و اولویت برای شورای ششم است، افزود: با تکیه بر این نگاه می توان آرامش و آسایش بیشتری را برای شهروندان ساکن در حاشیه شهر و مناطق کم‎ برخوردار فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد تومانی در حاشیه شهر مشهد

سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد تومانی در حاشیه شهر مشهد