مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 19:302021-09-23اقتصادي

وعده وزیر صمت برای رفع تورم ناشی از نواقص نظام توزیع


اگر نظام توزیع کالا و خدمات ارتقاء یابد نقش بسیار حائز اهمیتی در مهار تورم و نقدینگی خواهد داشت که اثرات مثبت خود را بر سفره مردم و معیشت آنها نشان خواهد داد.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: با اجرای کامل برنامه های نظام توزیع کالا و خدمات بخشی از تورم کشور که ناشی از نقدینگی به سبب عدم انسجام نظام توزیع می باشد، حل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت (شاتا)، سید رضا فاطمی امین در نشست بررسی پروژه های نظام توزیع کالا و خدمات که با حضور معاونان و مدیران مربوطه برگزار شد، گفت: اگر نظام توزیع کالا و خدمات ارتقاء یابد نقش بسیار حائز اهمیتی در مهار تورم و نقدینگی خواهد داشت که اثرات مثبت خود را بر سفره مردم و معیشت آنها نشان خواهد داد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه زمان بندی اجرای پروژه های نظام توزیع کالا و خدمات تا پایان سال باید تدوین شود، از شروع پروژه های این برنامه از هفته آینده خبر داد.

برگزاری جلسه پایش پروژه های نظام توزیع کالا و خدمات تا یک ماه آینده وزیر صمت در ادامه تصریح کرد: اجرای پروژه های برنامه باید به صورت مداوم مورد پایش و رصد قرار گیرد که به همین منظور یک ماه آینده (هفته اول آبان ماه) اولین جلسه پایش به منظور بررسی عملکردهای این برنامه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده وزیر صمت برای رفع تورم ناشی از نواقص نظام توزیع

وعده وزیر صمت برای رفع تورم ناشی از نواقص نظام توزیع