مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 19:152021-09-23اقتصادي

امسال کاداستر اراضی ملی و دولتی در لرستان به پایان خواهد رسید


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی در راستای طرح جامع کاداستر تا پایان سال 1400 به طور 100 درصد به پایان خواهد رسید.

- ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی در راستای طرح جامع کاداستر تا پایان سال 1400 به طور 100 درصد به پایان خواهد رسید.

شیرزاد نجفی امروز یکم مهرماه با بیان اینکه این اتفاق مهم و ارزشمند را مرهون مدیریت جهادی و تلاش های شبانه روزی پرسنل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان ها دانست و اظهار کرد: در این خصوص، تعامل و همکاری مطلوب اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نیز واقعاً ستودنی بود.

وی تصریح کرد: تاکنون برای دو میلیون و 500 هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی تثبیت مالکیت صورت گرفته و باقیمانده اراضی به مساحت 300 هزار هکتار با سرعت هر چه تمام تر در حال اجراست و به یاری خدا و همت همکارانم در منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان ها تا قبل از هفته منابع طبیعی جشن کاداستر اراضی ملی در استان برگزار خواهد شد.

نجفی هدف از کاداستر اراضی ملی را، تکلیف قانونی و تثبیت مالکیت دولت، جلوگیری از زمین خواری، ایجاد اطمینان و اعتماد در معاملات املاک و سرعت در انجام آن، کاهش فراوان تصرفات ملکی و دعاوی مربوط به دادگاه ها و کاهش حجم پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال کاداستر اراضی ملی و دولتی در لرستان به پایان خواهد رسید

امسال کاداستر اراضی ملی و دولتی در لرستان به پایان خواهد رسید