مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 19:052021-09-23سياسي

هیچ قطعه هلیکوپتر را از خارج وارد نمی کنیم


هلیکوپتر قطعات زیادی دارد که ما به خودکفایی رسیدیم، هیچ قطعه ای را از خارج وارد نمی کنیم.

- به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در مرکز آموزش و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش گفت: سال ها پیش با پیروزی انقلاب اسلامی دنیا از انقلاب ما ناراضی بود، از این رو رژیم بعث عراق می خواست به ارتش غرب و جنوب غرب حمله کند، در حالی که ارتش ما هنوز انسجام خاصی به خود نگرفته بود.

وی افزود: قبل از دفاع مقدس شاهد غائله های کردستان، گنبد و خوزستان بودیم، همچنان گروه های معاند با انقلاب تعارض داشتند، ولی هوانیروز نقش آفرینی کرد به خصوص در عملیات مرصاد که منافقین را به درک واصل کردیم.

فرمانده هوانیروز ارتش تصریح کرد: رژیم بعث با لشکرهای زرهی بسیار قوی وارد مرزهای ما شد که اگر یک رهبری قوی و دفاع جانانه رزمندگان نبود، وضع اینطور رقم نمی خورد.

در آن دوران هلیکپوترهای ما تازه خریداری شده بود، قبل از آن مدیریتش با مستشاران نظامی خارجی بود که دست خلبان های جوان ما افتاد.

امیر قربانی با بیان اینکه ما دارای قدرت مندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه هستیم، گفت: با وجود اینکه آمریکایی ها نمی خواستند دانشی را آموزش بدهند، خلبان های ما همچون شهید علی اکبر شیرودی اقدامات خلاقانه ای از روی دانش انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قطعه هلیکوپتر را از خارج وارد نمی کنیم

هیچ قطعه هلیکوپتر را از خارج وارد نمی کنیم