مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 19:052021-09-23اجتماعي

تاریخ شفاهی جاذبه هنری و تاثیرگذاری بیشتری دارد


تاریخ شفاهی ارجحیتی دارد که آن دسته از افرادی که خود در این راستا فعالیتی دارند و سرگذشت کشور را دنبال می کنند می دانند که نقل ماجراها به صورت شفاهی جاذبه و طراوت دیگری دارد.

- ایسنا/قم رییس جهاد دانشگاهی قم گفت: تاریخ شفاهی ارجحیتی دارد که آن دسته از افرادی که خود در این راستا فعالیتی دارند و سرگذشت کشور را دنبال می کنند می دانند که نقل ماجراها به صورت شفاهی جاذبه و طراوت دیگری دارد.

نشست توجیهی کارگاه آموزشی تربیت کارشناس تاریخ شفاهی به همت جهاد دانشگاهی در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی با حضور جمعی از فرماندهان، پیشکسوتان، رزمندگان، اساتید و قهرمانان 8 سال دفاع مقدس و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

سید محمدرضا مصطفوی، کارشناس و مجری این برنامه، با اشاره به بحث ضرورت این کارگاه و تاریخ شفاهی عنوان کرد: با توجه به اینکه حدود 40 سال از حادثه دفاع مقدس و جنگ تحمیلی عراق علیه ایران گذشته است و افزایش سن رزمندگان و بحث های تحریفی قابل پیش بینی است لذا پرداختن به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که به همین دلیل متولی این داستان شدیم.

وی گفت: تاریخ شفاهی اهم است و در حقیقت یک علم بین رشته ای است که تنها یک بخش از آن بخش تاریخ جنگ است که به دوران دفاع مقدس بر می گردد که این کارگاه با عنایت به بحث هفته گرامیداشت دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ شفاهی جاذبه هنری و تاثیرگذاری بیشتری دارد

تاریخ شفاهی جاذبه هنری و تاثیرگذاری بیشتری دارد