مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 18:552021-09-23سياسي

از کتاب عکس اربعین به زبان اسپانیایی در قم رونمایی شد


کتاب عکس اربعین به زبان اسپانیایی مشتمل بر آثار 21 هنرمند عکاس به همت موسسه خیریه نسیم رحمت و توسط انتشارات فانوس دریا چاپ شده است.

- ایسنا/قم عکاسان برجسته قم گفت: کتاب عکس اربعین به زبان اسپانیایی مشتمل بر آثار 21 هنرمند عکاس به همت موسسه خیریه نسیم رحمت و توسط انتشارات فانوس دریا چاپ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در آیین رونمایی از کتاب عکس اربعین به زبان اسپانیایی که در موسسه خیریه نسیم رحمت برگزار شد؛ با بیان اینکه اربعین یک پدیده است و باید به درستی شناخته شود، عنوان کرد: شناخت اربعین یک امر عادی نیست و نمی توان همه ابعاد آن را درک کرد.

وی بابیان اینکه در حوزه پدیدارشناسی اربعین باید به همه بخش های آن مانند هنری، رسانه ای، فرهنگی و سیاسی اشاره کرد، گفت: اربعین فقط یک آیین مذهبی نیست و نباید تنها از یک منظر به آن نگاه کرد؛ از نظر اجتماعی، جامعه شناسی، عرفانی، فلسفی و کلامی می توانیم به اربعین نگاه کنیم و تعمق داشته باشیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت ضمن تجلیل از تلاش های هنرمندان عکاس درگردآوری مجموعه ای از عکس های اربعین اظهار کرد: عکاسان به سهم خود توانستند برخی از حقایق اربعین را به نمایش بگذارند و این در جای خود بسیار ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کتاب عکس اربعین به زبان اسپانیایی در قم رونمایی شد

از کتاب عکس اربعین به زبان اسپانیایی در قم رونمایی شد