مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 18:552021-09-23سياسي

انتقادات باعث نادیده گرفتن نقاط قوت خبرنگاران نمی شود


معاون دادستان یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتقادات باعث نمی شود که نقاط قوت خبرنگاران و اصحاب رسانه استان را نادیده بگیریم.

- حمید نادریان در نشست تعاملی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاور مردی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس افزود: یکی از اولین انتقاداتی که همواره اصحاب رسانه فعال استان مطرح می نمایند و پرسش معمول شده این موضوع است که چرا این چنین جلسات تعاملی و یا با رویکرد آموزشی بطور منسجم منظم برگزار نمی شود و از صاحبان قلم دعوت نمی شود تا در چنین جلساتی شرکت نمایند اما به محض، تشکیل پرونده بر علیه اصحاب رسانه و موارد خاص، رسانه ها را دعوت می کنند.

وی اظهار کرد: افق نگرش مسئولان دستگاه قضایی به ویژه رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و دادستان مرکز استان نسبت به خبرنگاران و رسانه ها بسیار روشن و گسترده است.

معاون دادستان یاسوج خاطرنشان کرد: یک گلایه ما به عنوان دستگاه قضایی استان نیز این است اصحاب رسانه نتوانستند تعامل لازم را در بستری مطلوب و ضابطه مند با مراجع قضایی استان به نحو صحیح ایجاد کنند.

نادریان تصریح کرد: مرجع قضایی و هم مراجع ناظر شامل خانه مطبوعات و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خواستار این هستند که اصحاب رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات باعث نادیده گرفتن نقاط قوت خبرنگاران نمی شود

انتقادات باعث نادیده گرفتن نقاط قوت خبرنگاران نمی شود