مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 18:502021-09-23سياسي

دستور رییس جمهور مبنی بر هم افزایی دستگاه های فرهنگی دولت


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستور رییس جمهور مبنی بر هم افزایی دستگاه ها و نهادهای دولتی که بودجه و ساختار فرهنگی دارند، خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستور رییس جمهور مبنی بر هم افزایی دستگاه ها و نهادهای دولتی که بودجه و ساختار فرهنگی دارند، خبر داد.

محمدمهدی اساعیلی در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی که شامگاه امروز، اول مهر ماه، در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته رییس جمهور در جلسه هیات دولت دستور داد که بخش های فرهنگی و رسانه ای تمام اجزای دولت باید با یک برنامه منظم و هماهنگ حرکت کنند.

این موضوع خبری نشد اما اکنون این را اعلام می کنم که رییس جمهور تاکید کرد تمام دستگاه هایی که بودجه و ساختار فرهنگی دارد، باید به صورت نقطه چین به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متصل شود تا بشود به صورت هماهنگ و منظم، برنامه فرهنگی و رسانه ای منسجمی را دنبال کرد.

وی افزود: گام دوم در هم افزایی با نهادهای بیرون از دولت است و من به عنوان فردی که در نهادهای مختلف توفیق خدمت داشتم، به دنبال ایجاد یک شبکه هم افزایی رسانه ای هستم تا بتوانیم گام های بزرگی را برای اعتلای حوزه رسانه ای کشور برداریم که انشالله این را هم در قالب یک برنامه منظم و مدون پیش خواهیم برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور مبنی بر هم افزایی دستگاه های فرهنگی دولت

دستور رییس جمهور مبنی بر هم افزایی دستگاه های فرهنگی دولت