مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 18:452021-09-23اقتصادي

کمک 60 میلیارد تومانی خیران بابلی برای ساخت مدارس


مدیر آموزش و پرورش بابل با بیان اینکه در سال گذشته خیران بیش از 60 میلیارد تومان برای ساخت مدارس کمک کردند، گفت: خیران بابلی عملیات احداث 18 مدرسه را در کمتر از دو سال اخیر آغاز کردند که هم اکنون بین 70 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مهدی جای مند در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در سال گذشته خیران بیش از 60 میلیارد تومان برای ساخت مدارس کمک کردند،اظهار کرد:  خیران بابلی عملیات احداث 18 مدرسه را در کمتر از دو سال اخیر آغاز کردند که هم اکنون بین 70 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی همچنین با بیان اینکه تفاهم نامه احداث دو مدرسه خیرساز دیگر هم در حال نهایی شدن است، افزود: بعد از انجام اقدامات اداری عملیات اجرایی آنها تا قبل از پایان سال آغاز خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بابل با تاکید بر استاندارد نبودن 49 درصد مدارس شهرستان گفت: با این درصد بالای مدارس غیر استاندارد در شهرستان در سال جاری فقط 300 میلیون تومان برای تجهیز مدارس اعتبار در نظر گرفتن که رقم خیلی ناچیزی است.

  وی با بیان اینکه براساس آمار سرشماری سال 95، حدود 10 هزار بی سواد در بازه سنی 10 تا 49 سال در شهرستان بابل و منطقه مواجه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 60 میلیارد تومانی خیران بابلی برای ساخت مدارس

کمک 60 میلیارد تومانی خیران بابلی برای ساخت مدارس