مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 18:402021-09-23سياسي

تشکر امیر عبداللهیان از اقدام دانمارک در تولید انسولین «قلمی» در ایران


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای دوجانبه روز پنجشنبه با همتایان خود در حاشیه هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با «جپ کوفود» وزیر خارجه دانمارک دیدار و در خصوص آخرین وضعیت روابط و همکاری ها در حوزه های مختلف .

- تشکر امیر عبداللهیان از اقدام دانمارک در تولید انسولین قلمی در ایران حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای دوجانبه روز پنجشنبه با همتایان خود در حاشیه هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با جپ کوفود وزیر خارجه دانمارک دیدار و در خصوص آخرین وضعیت روابط و همکاری ها در حوزه های مختلف دوجانبه و منطقه ای گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اشاره به علاقمندی دولت جدید برای برقراری روابطی متوازن با کشورهای مختلف از جمله در اروپا، بر گسترش همکاری ها در حوزه های مختلف محیط زیست، انرژی های تجدید پذیر، دارویی، دامپزشکی و بهداشتی تاکید کرده و از اقدام دانمارک در تولید انسولین قلمی در ایران تقدیر کرد.

امیرعبداللهیان با اعلام آمادگی برای مرور روابط و طراحی مسیر توسعه بیشتر روابط دو جانبه، فعال سازی ظرفیت های کمیسیون مشترک دو کشور و بازگشایی پروازهای مستقیم تهران و کپنهاگ را در رسیدن به این اهداف موثر خواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر امیر عبداللهیان از اقدام دانمارک در تولید انسولین «قلمی» در ایران

تشکر امیر عبداللهیان از اقدام دانمارک در تولید انسولین «قلمی» در ایران