مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 18:402021-09-23اجتماعي

خانواده ها با همکاری مدرسه بستر آموزش حضوری دانش آموزان را فراهم کنند


مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به آسیب های اجتماعی دوری دانش آموزان از محیط های آموزشی، از خانواده ها خواست با همکاری مدرسه بستر آموزش حضوری دانش آموزان را فراهم کنند.

- ایسنا/کردستان مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به آسیب های اجتماعی دوری دانش آموزان از محیط های آموزشی، از خانواده ها خواست با همکاری مدرسه بستر آموزش حضوری دانش آموزان را فراهم کنند.

رشید قربانی صبح امروز در مراسم نمادین جشن غنچه ها و شکوفه ها که دبستان روستای نوره از توابع ناحیه دو سنندج برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال جنگ تحمیلی، آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت را به دانش آموزان، اولیا و معلمان تبریک گفت.

قربانی با بیان اینکه با ورود ویروس کرونا متاسفانه حضور دانش آموزان در مدارس کم رنگ شد؛ ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدواریم امسال شاهد حضور دانش آموزان در مدارس باشیم.

وی اول مهرماه را بهار تعلیم و تربیت دانست و گفت: امروز تجارب بین المللی بیانگر این است که عدم حضور دانش آموز در مدرسه می تواند هم از لحاظ علمی و تربیتی آسیب های اجتماعی زیادی برای دانش آموزان داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه رویکرد کلان دولت و وزارت آموزش و پرورش و مسئولین بر این است که امسال مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها با همکاری مدرسه بستر آموزش حضوری دانش آموزان را فراهم کنند

خانواده ها با همکاری مدرسه بستر آموزش حضوری دانش آموزان را فراهم کنند