مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 18:302021-09-23سياسي

شورای شهر سنندج ساماندهی وانت های دستفروش را پیگیری کند


استاندار کردستان، تاکید کرد که شورای شهر سنندج باید ساماندهی وانت های دستفروش را به عنوان مطالبه عمومی به صورت جدی پیگیری کند.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان، تاکید کرد که شورای شهر سنندج باید ساماندهی وانت های دستفروش را به عنوان مطالبه عمومی به صورت جدی پیگیری کند.

بهمن مرادنیا امروز (1مهر) در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل راه های استان اظهار کرد: موضوع ساماندهی وانت های دستفروشی باید به جد پیگیری شود چون مطالبه و توقع مردم است.

وی افزود: علاوه بر اینکه چهره زشتی در ورودی شهر ایجاد کرده اند بخشی از ترافیک سنندج نیز به دلیل توقف این وانت ها در نقاط مختلف است، لذا اگر می خواهیم شهر نظم بگیرد باید در چند نقطه از شهر محل هایی برای این وانت ها مناسب سازی شود.

مرادنیا خاطرنشان کرد: اگرچه این کار موجب نارضایتی عده ای خواهد شد اما نباید این شرایط را به مردم تحمیل کنیم و شهر قربانی این عده شود.

وی متذکر شد: برخی از این وانت های دستفروش از شهرهای دیگر به سنندج می آیند و دلیل این امر این است که چنین فضایی برای آن ها فراهم است.

در این جلسه همچنین موضوع ایمن سازی راه های استان نیز بررسی شد که استاندار بر ضرورت نصب علائم در راه ها بە ویژه مسیرهای پرخطر تاکید کرد و افزود: گردنه صلوات آباد باید در اولویت قرار گیرد بە ویژه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر سنندج ساماندهی وانت های دستفروش را پیگیری کند

شورای شهر سنندج ساماندهی وانت های دستفروش را پیگیری کند