مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 18:202021-09-23سياسي

دریغ نکردیم


ولی تیموری با پایان ماموریت سه ساله اش در معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، درحالی که دوران مدیریتش با انتقادهایی همراه است، - ولی تیموری با پایان ماموریت سه ساله اش در معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، درحالی که دوران مدیریتش با انتقادهایی همراه است، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: از آن چه در حد مقدورات میسر بود، دریغ نکردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیموری از سال 1397 معاون گردشگری شد که یکشنبه 28 شهریورماه 1400 با انتخاب معاون جدید ، از این مسؤولیت کنار گذاشته شد، اما حکم مشاور وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را از عزت الله ضرغامی دریافت کرد.

دوران مدیریت او در گردشگری که با وقایع سیاسی متعدد و بحران کرونا همزمان شد، منتقدان زیادی دارد، به ویژه با به سرانجام نرسیدن برخی طرح ها از جمله حساب اقماری و طرح جامع گردشگری و محقق نشدن بعضی وعده ها و انتظارات برای حمایت از فعالان گردشگری مخصوصا در دوران کرونا.

علاوه بر این، اعتراض هایی نسبت به مداخله بخش دولتی در راه اندازی تشکل های حرفه ای خصوصی متوجه مدیریت او بوده است.

حالا با پایان یافتن ماموریت سه ساله ولی تیموری در معاونت گردشگری، او در متنی که نسخه ای از آن را در اختیار ایسنا قرار داده، به مرور آن چه در این دورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریغ نکردیم

دریغ نکردیم