مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 18:202021-09-23اجتماعي

24 هزار کلاس اولی راهی مدارس شدند


جشن شکوفه ها و غنچه ها در اردبیل برگزار و 24 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در استان اردبیل راهی مدارس شدند.

- ایسنا/اردبیل جشن شکوفه ها و غنچه ها در اردبیل برگزار و 24 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در استان اردبیل راهی مدارس شدند.

در مراسمی که روز پنجشنبه یک مهرماه در مدرسه سنایی اردبیل برگزار شد، همزمان با اول مهر جشن شکوفه ها برای کلاس اولی ها در استان اردبیل برگزار تا 24 هزار دانش آموز کلاس اولی راهی مدرسه شده و با برگزاری جشن غنچه ها نیز 18 هزار نوآموز پیش دبستانی تحصیل خود را آغاز کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: 42 هزار دانش آموز کلاس اولی و نوآموز پیش دبستانی در حالی در شرایط کرونایی راهی مدارس می شوند که قرار است از روز شنبه در مناطق شهری تحصیل این دانش آموزان در فضای مجازی و ترکیبی از حضوری و مجازی انجام شود.

احمد ناصری تصریح کرد: الگوی ارائه شده از سوی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس در مناطق روستایی و عشایری با مناطق شهری متفاوت است به طوری که از روز شنبه در کلاس های درسی که کمتر از 15 نفر جمعیت دانش آموزی دارند، تحصیل به صورت حضوری خواهد بود.

وی گفت: البته با همکاری مدیران و اولیای دانش آموزان فضا به تدریج مهیای تحصیل حضوری خواهد بود و از آبان ماه نیز در مدارس شهری این اتفاق به تدری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 هزار کلاس اولی راهی مدارس شدند

24 هزار کلاس اولی راهی مدارس شدند